Analiza KM reali

Numarul de km reali este mereu o intrebare pentru toti cumparatorii de autovehicule second hand.In general acestia sunt modificati pentru a insela clientul sau firmele de asigurare si leasing.

Majoritatea autovehiculelor noi stocheaza numarul de km rulati in mai multe componente prezente pe masina uneori si in cheia de pornire.Modulele ce stocheaza km au functii comune cum ar fi motor,contact pornire,senzor baterie,ABS/ESP,etc.Manipularea in unele dintre aceste module este imposibila.

Cu metodele si tehnologia detinuta pentru astfel de verificari putem evidentia diferentele de km in respectivele module fata de numarul de km afisati in ceasul de bord.Unde exista suspiciuni de manipulare completa respectivele module pot fi dezasamblate si verificate pentru prezenta urmelor de manipulare,lipsa sigiliului de pe ceasul de bord ,prezenta filtrelor de stopare km,etc.

In general verificariile sunt oferite pe autovehicule productie dupa 2010,cele mai vechi nu stocheaza numarul de km in multe module astfel rezultatul nu este unul concret.Modificarea numarului de km poate fi facuta de client doar in modulul de comanda sau ceasul de bord atunci cand acesta este schimbat cu unul second hand sau nou.

In functie de autovehicule putem citi numarul de km parcursi din :

-Calculator motor diesel si benzina (nr de km totali,nr de km filtru particule,nr de km parcursi de la ultima regenerare ,numar de km parcursi cu eroare,km de la ultimul schimb de ulei etc)

-Cutie viteze VAG 

-Modul imobilizator /Contact cheie pornire

-Senzor baterie

-Modul ABS/ESP  

-Citire directa din Cartela/Cheie pornire

-Alte module specifice fiecarui producator

Pentru mai multe detalii referitoare la analzia numarului de km stocati in alte locatii decat ceasul de bord va rugam sa ne contactati cu detalii referitoare la marca model si an de fabricatie penru a v-a putea furniza mai multe detalii.